woensdag 12 augustus 2009

Weer een stapje verder

Ja een nu is de Instrument Rating (IR) binnen. Met deze rating op mijn toekomstig brevet mag ik ook vliegen onder IFR (instrument flight rules). Denk hierbij bijvoorbeeld in het vliegen van wolken waarbij je alleen maar je instrumenten tot je beschikking hebt om te vliegen.
Verder heb ik de afgelopen tijd nog 5 uurtjes bij nacht gevlogen. Hiervan 1 vlucht van Sevilla via Faro terug naar Evora. De tweede vlucht was van Jerez direct naar Evora en de laatste was 1 uur lang circuitjes draaien op Evora.
Deze vluchten waren nogal bijzonder. Het was vooral de eerste deel van de eerste vlucht erg wennen. In tegenstelling tot alle dagvluchten heb je nu geen duidelijke horizon die je kan zien. Je moet nu dus nog een extra gaan letten op je kunstmatige horizon op je instrumentenpaneel.
Ook heb je te maken met optische illusies waar je voor moet oppassen.
Ook is er natuurlijk nog meer gevlogen naar Beja, Montijo, Faro, Badajoz, Portimao, Porto, Vigo, Santiago en Malaga.
Inmiddels heb ik weer twee maal gevlogen na het IR examen. Hierbij moest ik weer helemaal back to basics. Zoals het op de TB-200 ging. Heerlijk VFR vliegen. Met de landkaart erbij zoeken naar steden, bruggen, rivieren, altitude markers, wegen e.d.
Verder gingen we bij deze vluchten natuurlijk ook weer verder met approach to stalls en steep turns (bochten met een 45 graden bank).
Allemaal weer heel erg leuk. Nu nog een aantal uurtjes solo en dan staat het CPL (Commercial Pilot Licence) examen alweer voor de deur. Met het halen van dit examen kan ik mijn brevet aanvragen en van vliegen mijn beroep maken.
Daarna komt de tweemotorige Seneca V. Iedereen hier kijkt daar al naar uit.
Maar eerst maar eens zorgen dat het CPL examen gehaald wordt.

Groeten uit een snikheet Portugal!

58 opmerkingen:

Papa zei

Dag lieve jongen.
Nu ik dit schrijf weet ik nog meer hoe trots ik op je ben en hoeveel ik van je hou.
"Weer een stapje verder" schrijf je.
Je baalde dat het allemaal zolang duurde. Je verveelde je.
We waren wat meer aan het skypen en MSNen over de mogelijkheid om in Suriname of in het Caribisch gebied te gaan vliegen.
En nu dit vreselijke ongeluk.
"Weer een stapje verder"
Waar naartoe, lieve schat???
Niet naar Suriname, niet naar het Caribisch gebied. Niet naar Papa, Mariell en Sandertje, en ook niet naar Nederland, naar Mama en naar Jaimy.
Je was al te volwassen en groot om je te kussen!! Wilde dat steeds toch doen.
Je gaat ook niet naar Nederland, naar je vrienden en vriendinnen.
Allemaal mensen die je verschikkelijk gaan missen.
En Sandertje. Wat moet hij zonder zijn "GROTE BROER"?
Wat is er toch gebeurt???
Lieve, lieve jongen. Ga je later weer ergens ontmoeten en zien.
Ik weet het zeker.

Je trotse Papa!!!

Rosella zei

Geschokt en intens verdrietig, maar diep ontroerd door deze liefdevolle woorden.....

Emile zei

Aan de familie en klasgenoten, zeer veel sterkte toegewenst. Mijn vriendin is nu bezig met haar opleiding in Evora, ook vol met dromen en plannen. Vreselijk dat dit de jongens overkomen is, ben verder sprakeloos. Nogmaals veel sterkte toegewenst.

Emile

0407 zei

Ook al ken ik je niet, ik wil als oud student mijn verdriet delen met alle nabestaanden.
Dit komt waarlijk als een klap aan.

Een collega-vlieger zei

Wat een verschrikkelijk bericht...

Sterkte aan alle nabestaanden.

Ben

David zei

Huisgenootje, je hebt ons erg laten schrikken. Kan het nog steeds niet geloven. We zullen je missen en zullen jou, en de herinneringen aan jou, nooit vergeten.

Take care up there.

Anoniem zei

Flight is freedom in its purest form,
To dance with the clouds which follow a storm;

To roll and glide, to wheel and spin,
To feel the joy that swells within;

To leave the earth with its troubles and fly,
And know the warmth of a clear spring sky;

Then back to earth at the end of a day,
Released from the tensions which melted away.

Should my end come while I am in flight,
Whether brightest day or darkest night;

Spare me your pity and shrug off the pain.
Secure in the knowledge that I'd do it again;

For each of us is created to die.
And within me I know,
I was born to fly.

Anoniem zei

oh I have slipped the surly bonds of earth
And danced the skies on laughter-silvered wings;
Sunward I've climbed and joined the tumbling mirth
Of sun-split clouds and done a hundred things
You have not dreamed of ---
Wheeled and soared and swung
High in the sunlit silence .
Hovering there
I've chased the shouting wind along and flung
My eager craft through footless halls of air.
Up,up along delirious, burning blue
I've topped the wind-swept heights with easy grace ,
Where never lark ,or even eagle flew;
And ,while with silent, lifting mind I've trod
The high untrespassed sanctity of space
Put out my hand, and touched the face of God .

mijn diepste medeleven ,
een vader van een piloot

marcel zei

Woorden schieten tekort.

Dat de mooie herinneringen mogen helpen bij het verwerken van dit immense verlies.

Heel veel sterkte!

Anoniem zei

God Dennis. voor ik weg rij in portugal zeg je nog tegen me " we zien elkaar snel in Nederland, en we spreken elkaar snel." God, wie had kunnen denk dat het op deze mannier zou zijn. we hebben alleen maar leuke tijden gehad samen. dit is de eerste keer dat je me laat huilen aan verdriet ipv blijdschap en geluk. ik had echt en grote vriend aan je en kan het niet bevatten. we zouden nog zulke leuke dingen doen. meisjes versieren in Nijmegen, gaan waterskien, met ONS groepje afspreken, en nog veel veel meer. we hadden zulke mooie plannen. we zouden elkaar zo ver mogelijk helpen.
En nu dit, dit was niet wat we hadden afgesproken.

de verhalen blijven en zullen nog veel lachende gezichten brengen.

WE WILL NEVER FORGET YOU.

Suc6 aan alle nabestaande.

remy (je maatje)

Helmy zei

Ik kan het niet geloven. Waarom jij?

Je zal niet vergeten worden. En sterkte aan je familie en je vrienden.


Rust in vrede.

Je voormalig klasgenoot, de autoverslaafde.

Anoniem zei

Dennis.....ik heb je niet gekend, maar ik ben ervan overtuigd dat vliegen je passie was en dat de kreet "into the wild blue yonder" je wellicht niet onbekend zou zijn overgekomen,....ik hoop dat je familie met dit vreselijk gemis verder zal kunnen leven.

Trotse vader van een collega vlieger!

Anoniem zei

Een verschrikkelijk bericht, woorden komen ook mij tekort. Enorm veel sterkte met het verwerken van dit verlies familie en vrienden, en aan alle studenten.
collega student uit lelystad

Anoniem zei

Wat een verschrikkelijk bericht. Mijn zoon, ook een NLSer, ook zo verschrikkelijk trots op alles wat hij al kon, de afgeknipte das, het nachtvliegen. Zijn vlucht was ook naar Sevilla....
Dat dit zo kan gebeuren. Mijn hart bloed met iedereen mee. Ik wens de familie echt heel veel sterke. Een jongen om heeeeel trots op te zijn.

Een NLS-ers moeder

Anoniem zei

Als medewerker van Antwerp Airport werd ik vannacht tijdens mijn dienst gebeld met de melding dat er een crash was geweest met een toestel van onze plaatselijke vliegschool. Ik wist niet hoe ernstig het was tot nu.
Woorden schieten momenteel tekort, zullen de pijn en het gemis voor de nabestaanden niet kunnen verzachten. Toch wil ik niet nalaten mijn medeleven te betuigen aan familie en vrienden, die ongetwijfeld verweesd achterblijven.

Jorne van Mieghem zei

Namens alle studenten van de KLS: Ons diepste medeleven met alle nabestaanden van Dennis. Het raakt ons hard om te horen dat iemand met dezelfde passie als wij is omgekomen op deze manier. Alle vrienden, familie en medestudenten wensen wij heel veel sterkte toe met dit grote verlies.

Anoniem zei

mijn diepste medeleven gaat uit naar de familie en vrienden van de overleden. Woorden schiten tekort bij zo een verlies van zulke jonge mensenlevens.

Sterkte, ook voor de achterblijvende piloot studenten in Evora.

een vader van een collega student piloot.

Vlieger zei

Aan alle nabestaanden heel erg veel sterkte gewenst! Verschrikkelijk nieuws dit!

David C. Schipper zei

Diep geschokt en met ongeloof hebben wij kennis genomen van het verschikkelijke bericht dat Dennis door een ongeluk is overleden.

Onze gedachten gaan in het bijzonder uit naar de ouders en naaste familie van Dennis.

Ook wensen wij de leerlingen van klas A.I.0801 heel veel sterkte bij het verwerken van dit vreeselijke verlies.


David C. Schipper
MAC Finance Luchtvaart

Anoniem zei

Vreselijk bericht, zo jong, zo vol toekomst, zo nog nodig hier, zo onwerkelijk dat dit moest gebeuren. Familie, vrienden en collegastudenten heel veel kracht

Anoniem zei

Als FO op de B757 weet ik hoe het is om je droom na te leven en er voor gaan wanneer er een kans komt. Helaas is jouw droom abdrupt gestopt. Ik wens jouw familie en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke periode.

Danny zei

naar familie vrienden en klasgenoten.

Toen ik het horde viel ik even stil. 2 Studenten 2 jonge gasten met een passie voor vliegen. Iemand die zijn droom werkelijkheid was. En dan gebeurd dit. Mijn mede leven met de familie vrienden en klas genoten.

NLS0601 zei

Met schrik en verdriet hoorde ik het verschrikkelijke nieuws op de radio. Zelf heb ik een aantal jaren geleden vaak dezelfde route gevlogen. De Seneca had het toetje moeten worden van jullie opleiding. Ik ga er van uit dat je van je tijd in Portugal hebt genoten. Verschrikkelijk hoe jullie droom hier zo tragisch moest eindigen. Ik weet niet hoe ik dit moet verwoorden, maar mijn medeleven gaan uit naar de familie, vrienden en vriendin?, klasgenoten en iedereen van de NLS/AAE daar in het mooie Portugal. Heel veel sterkte...

Jaap zei

Woorden schieten tekort bij zo'n vreselijk verlies. Zomaar uit het leven gerukt. Je ging je droom achterna, maar het mocht niet zo zijn. Mijn gedachten gaan uit naar alle familie, vrienden en klasgenoten.

Een oud NLS-er

Mark zei

Hoe is het mogelijk! Je bent een top piloot en dat zal je altijd blijven.

Anoniem zei

Ik zie je foto en herken je. Een paar weken geleden kwam je op schiphol als laatste aan boord voor de vlucht naar lissabon.
Je stelde je een beetje verlegen aan mij(de purser van de vlucht)voor als student van de NLS. Je hoefde niets meer te zeggen, omdat ik als moeder van een oud NLSer direct begreep wat je wilde nl : tijdens de vlucht in de cockpit zitten.Gelukkig kreeg ik dat voor elkaar en heb je hele vlucht voorin gezeten. We spraken over de toekomst en dat de tijden voor vliegers vast wel weer beter zouden worden. Niet dus voor jou
Rust zacht
Van een klm purser met een oud NLS er als zoon

Rolf zei

Beste familie van Andrew en Dennis,
Wij kennen elkaar niet, en ook Andrew of Dennis kende ik niet. Toch heeft hun tragische ongeluk mij op een bijzondere manier geraakt: 15 jaar geleden stegen mijn broer en een mede-leerling uit klas AI-54 op vanaf vliegveld Beek (toen nog de thuisbasis van de NLS), maar ze kwamen niet meer terug – verongelukt in de Vogezen.
Het verdriet heeft inmiddels een plaatsje gekregen, maar de herinneringen zijn gebleven. Ik vind het verschrikkelijk dat datzelfde lot nu uw zoon/broer/vriend heeft getroffen. Ik kan u alleen maar veel sterkte toewensen.

Rolf (nabestaande eerder ongeluk)

Anoniem zei

Als ex-NLSer (Beek), piloot en begeleider / mentor van cadets waar ik werk zie ik altijd weer die passie, die doorzettingsvermogen en de discipline die deze mensen tonen. Ik heb Dennis en Andrew niet persoonlijk gekend, maar als je piloot wilt worden, heb je die passie, heb je die doorzettingsvermogen en heb je die discispline. Niets staat je in de weg om je droom achterna te gaan en je gaat er 1000% voor! Helaas is het avontuur van Dennis en Andrew abrupt tot een tragisch einde gekomen, en nu kijken ze op een wolk hoog in de lucht op al hun dierbaren neer. Ik wens iedereen heel veel sterkte in deze moeilijke tijden.

Hartelijke groet,

Julien de Clerc

Anoniem zei

Wat een verschrikkelijk ongeluk, twee jonge mensen zijn er niet meer.
Het raakt me behoorlijk, aangezien ook mijn zoon op dit moment in Evora vliegt.
Mijn gedachten gaan uit naar de ouders, naaste familie en vrienden. Ik wens ze heel veel sterkte toe.

Een NLS-moeder

Anoniem zei

De ouders en familie van Dennis wens ik enorm veel sterkte toe om dit verlies, deze schok te verwerken.
Ook ik heb een zoon in Evora op het moment, en voel daardoor de dreun van deze boodschap in me trillen.
Alleen herinneringen en grote trots op jullie zoon en broer blijven over.
Wat een verdriet...
Emmy

Anoniem zei

Aan alle nabestaanden mijn condoleances. Als oud nls-er weet ik dat ze beiden bezig waren met het leukste deel van de opleiding, en dat afronding van dit deel hun hoogtepunt van de opleiding moest zijn. Het heeft niet zo mogen zijn, maar in elk geval vertoeven ze nu op grotere hoogten.

RIP

Michael

Margot zei

Lieve Dennis, daar hoog in de hemel..

Ik hoop dat je kan zien hoe trots Jaimy en je mama op je zijn, en met hoeveel lof ze over je praten.

We zullen goed voor der zorgen, zoals jij dat ook altijd voor ze gedaan zou hebben..

Ik vind t echt onwerkelijk..

Fijn je gekend te hebben!
Je was een lieve jongen.

Rust zacht Dennis..

Liefs, Margot

Anoniem zei

Op weg naar ons werk, telefoon van onze zoon. (Heeft zijn opleiding in Evora net afgerond en is inmiddels weer terug in Nederland)Ik wil jullie maar vast laten weten wat er gebeurt is vannacht! We slaan helemaal stil, wat erg!
We lopen er al twee dagen mee rond en kunnen het niet loslaten. Een geweldige droom, zomaar ten einde. We herkennen je foto van de keren dat we in Evora rondliepen op het vliegveld en genoten van al die stoere jongens met hun geweldige uitstraling.
We voelen intens mee met zijn familie en beseffen dan hoe het in één klap heel anders kan zijn. Woorden kunnen dit verdriet en het gevoel niet beschrijven.
We wensen zijn Vader, zijn hele familie maar ook alle huidige en oud collega piloten hier en in Evora ontzettend veel sterkte en kracht van God.
Vader en Moeder van een (oud) NLS'r

Anoniem zei

Nu net een jaar terug uit Portugal heeft deze gebeurtenis mij diep geraakt.

Niet alleen heb ik Dennis leren kennen toen ik begin dit jaar nog eens terug ging naar Portugal, ook heb ik heel wat vluchten gemaakt met de instructeur waarmee Dennis zijn laatste vlucht maakte. Onvoorstelbaar, dat is het enige wat ik hiervan kan zeggen.

Graag wil ik via deze weg alle familie, vrienden en andere naasten heel veel sterkte toewensen in deze zware tijd.

Anoniem zei

In het harnas gestorven, nog voodat het echt goed past.

Ikzelf ken je niet, maar zo te lezen ben je een topper. Afschuwelijke gebeurtenissen gebeuren helaas, maar 1 ding, nu ben je altijd "boven". en niet af en toe een uurtje, of een paar.

Alle familie en andere nabestaanden wens ik veel positieve energie met het verwerken van deze laatste vlucht.

ATCBoxer Barry

Anoniem zei

Lieve ouders,familie,collegastudenten,
Wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen om dit zware verlies te dragen. Er zijn geen woorden voor; jonge mensen in de kracht van hun leven, vol passie voor het vliegen en dan dit ongeluk. "Spread your wings and fly", mijn diepste medeleven,
KLM purser en moeder van een KLS er

Jessica zei

Lieve Dennis,
Ik kan het nog steeds niet begrijpen..
Altijd je medeleven, je lieve smsjes, je optimisme..
Ik ga je zo ontzettend missen..
-xxx- Jessica

Jeoffrey zei

Verschrikkelijk! Heb zelf destijds nog leren vliegen met dit toestel... Om nu met enorm veel hartzeer te moeten lezen dat jonge jongens, op weg naar hun droom om piloot te worden, zijn gestorven op hetzelfde zitje als dat waar mijn droom is begonnen. Veel sterkte gewenst!!!

Anoniem zei

Woorden schieten tekort, wat een tragisch ongeval! Ik ben een moeder van een oudnlser en ook in Evora geweest.Supertrots op mijn zoon. Ik wil de ouders, familieleden en vrienden heel veel sterkte wensen.

Casper zei

Ik wil graag familie, vrienden klasgenoten en medestudenten heel veel sterkte toewensen in een verschrikkelijk moment als dit. Wat een vreselijke gebeurtenis.

Mijn diepste medeleven.
een Oud KLS'er

Wim zei

Born to fly
Too young to die

Ik wens familie en bekenden heel veel sterkte.

Roeland zei

Ik wens iedereen veel sterkte met het ondraagbare verlies, het laat mij ook niet los, mede omdat ikzelf ook vlieg, maar ook omdat ik een zoon heb in opleiding bij de KLS en in dezelfde fase. Het blijft onbegrijpelijk, ik spreek ook uit ervaring door vrienden die door zo'n ongeval om het leven kwamen. Het waarom blijft je lang achtervolgen...secuur en prcies als ze waren....waarom, waarom.

Veel sterkte
Pilots don't die....they fade away behind the horizon....

Anoniem zei

Ook hier aan de andere kant van de Noordzee bij Oxford Aviation Academy is het nieuws bij de Nederlanders ingeslagen als een bom.

Ook al kende ik Dennis niet, ik deel wel dezelfde passie en daardoor voel ik mij verbonden.

Wat onzettend oneerlijk dat deze jongen zomaar weggerukt is uit het leven terwijl hij hetgeen deed waarvan hij juist hield.

Alle sterkte en kracht voor zijn ouders, familie en vrienden toegewenst.

Een collega student piloot.

Jeroen zei

We delen de zelfde passie en dat is vliegen. Niks minder dan vliegen verbind ons met elkaar. Toch leef ik enorm met de nabestaande van dit vreselijk tragische ongeval. Ik hoop dat jullie deze gebeurtenis een plaatsje kunnen geven. Het gemis zal enorm zijn. Je zit nu vanaf de wolken naar ons te kijken......

Heel veel sterkte van klas 09-02 EPST uit San Diego.

Anoniem zei

verschrikkelijk,..als MEI zie ik ze groeien..zo jong, zoveel passie, uitstraling en doorzettingsvermogen..en dan ineens is het over..diep tragisch..

Anoniem zei

dit moest het mooiste gedeelte van de opleiding zijn, nu zit er een grote rouwrand omheen.
Ouders, zusjes en broertje van Dennis en Andrew heel veel sterkte
maar ook medeklasgenoten
ouders van een zoon 0801

Fam Cohen zei

Dennis,

Nog even en je had je opleiding afgerond. Jij en je vrienden maakte grappen (Oke je mag geen auto rijden maar mag wel een boeing vliegen). Vliegen was voor jou nou eenmaal belangrijker. Onze zoon (Remy) zag al uit naar je thuis komst hij had in jou een dikke maat gevonden. Ik las: "Pilots never die they just fly away".
Bij al je vliegvrienden zal je altijd meevliegen (in spirit and mind).
Wij wensen de familie, vrienden en andere betrokkenen alle sterkte en kracht bij het dragen van dit onbegrijpelijke verlies.

Familie Cohen, Almere

Anoniem zei

dag maatje,
je droom was om piloot te worden
en nu zal je der altijd 1 zijn
vliegen was je passie
en dat zal altijd zo blijven
weet dat iedereen hier zo trots op jou is
dat iedereen ontiegelijk veel van je houdt
je bent in ons hart
we hebben woorden tekort over wat er is gebeurd
maar we zullen je nooit vergeten
want waar wij gaan, we nemen je mee!
we hebben een ware vriend verloren!

rust zacht lieve dennis!

Anoniem zei

Hoi lieve Dennis.

Wij vinden het niet leuk dat je dood bent. Wij hebben altijd leuk met je gespeeld. Je bent altijd onze lieve neef geweest. Dat ben je eigenlijk nog steeds.

Dag lieve Dennis,

Luc en Victor (neefjes van Dennis)

Anoniem zei

Ik was ontzettend trots toen je mij kwam vertellen dat je aangenomen was op de NLS. En trots op jou ben ik nog steeds. Je hebt je jeugd-droom waar kunnen maken. Ik ben blij voor je dat je hebt kunnen vliegen, vol trots vertelde je ook over je vlieg-avonturen...........
En nu ben je er niet meer.

Kerel, het gaat je goed.

Een hele trotse en intens verdrietige "oom" Ben

patrick zei

We kennen elkaar niet, maar vliegers onder elkaar.

Ik moet zeggen toen ik de berichten las dacht ik, wauw, wat heftig. Dat kan toch helemaal niet. Jonge mensen living their dreams. Familie en vrienden laten ze achter. Het is te triest voor woorden.

Ik zou me dit als ouder al helemaal niet voor kunnen stellen. Je bent zo trots op je kind en dat wordt dit alles je afgenomen. Heel oneerlijk.

Ik wens de nabestaanden heel erg veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Rest in Piece.

Unknown zei

Beste familie, vrienden & klasgenoten.

'Zomaar' de volgende ex NLS-er die even komt laten weten dat ook hij superveel met jullie mee voelt!!

Na de NLS ben ik gaan werken voor 1 van de grootste bedrijven van de wereld, toen raakte ik door een ongeluk bijna mijn leven kwijt, wel mijn vliegmedische verklaring. Beste Papa, uw woorden zijn onbeschrijfelijk goed gekozen!

Succes.

Anoniem zei

Vrijdag heb ik afscheid van je genomen. Nooit hoor ik meer je aanstekelijke lach zie ik je fijne kop.
Man ik mis je nu al zo erg het doet pijn.
De enige troost die ik kan vinden is dat ik weet dat wij elkaar in de toekomst weer tegen zullen komen.
Ik ben trots op de prestatie die je met veel inzet hebt bereikt.
Dennis je was voor mij en mijn gezin als een zoon.

Een intens verdrietige "oom" (Rob)

Anoniem zei

lieve familie en vrienden van Dennis,
ik ken jullie niet, maar vaak denk ik aan jullie, omdat ikzelf ook in dezelfde positie kan raken. Mijn broer zit ook in Evora en sinds het ongeluk ben ik elke dag bang dat hij niet meer terugkomt, dat er nog iemand, die zo jong is en midden in het leven staat, niet meer terugkomt uit Evora. Een verdriet dat bijna niet te dragen lijkt. Ik wens jullie sterkte toe.

Anoniem zei

Een jaar later en er nog steeds geen woorden voor...

Veel sterkte aan iedereen die het gemis voelt van Dennis, Andrew en Mr. Terron. Laten we genieten van het leven zolang het mag duren. Tot later lieve Dennis x

Anoniem zei

Een jaar later en er nog steeds geen juiste woorden voor...

Veel sterkte aan iedereen die het gemis voelt van Dennis, Andrew en Javier Terron. Laten we genieten van het leven zolang het mag duren.

Tot later lieve Dennis x

AI 0407 zei

Flight is freedom in its purest form,
To dance with the clouds which follow a storm;

To roll and glide, to wheel and spin,
To feel the joy that swells within;

To leave the earth with its troubles and fly,
And know the warmth of a clear spring sky;

Then back to earth at the end of a day,
Released from the tensions which melted away.

Should my end come while I am in flight,
Whether brightest day or darkest night;

Spare me your pity and shrug off the pain,
Secure in the knowledge that I'd do it again;

For each of us is created to die,
And within me I know,
I was born to fly.

Unknown zei

Hallo lieve jongen. Drie jaar later is het alweer. Steeds weer die tranen in mijn ogen.
Hoe zou het zijn geweest als dit vreselijk ongeluk niet zou zijn gebeurd.???
Zou je hier in het Caribisch gebied hebben gevlogen??
Werner en Annemarijn vliegen hier!!
Had je gezicht wel willen zien!!!

Nu alleen maar herinneringen aan mooie tijden samen met Jaimy en Sander.

Tot later weer.

Je trotse Pa